Умови повернення або обміну товару
Згідно з Правилами роздрібної торгівлі алкогольною продукцією, затвердженою постановою КМУ №854 від 30.07.96р.
Алкогольна продукція та Продукти харчування належної якості поверненню чи заміні не підлягають.

Обмін або повернення товару можливе лише в таких випадках:
1. Товарні позиції не відповідають замовленим.
2. Не відповідає кількість товару.
3. Ушкоджена упаковка, є подряпини та/або потертості.
4. Порушено цілісність товару (розбито пляшку, пошкоджено бирку, акцизну марку).

Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару або пошкоджено упаковку
Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби "Нова Пошта" та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару.
- за телефоном +
380975063351 або +380950949048

Порядок Повернення / Обмін товару
Для того, щоб повернути нам товар необхідно:
- Просто зателефонувати нам за телефоном +380950949048, повідомити про свої наміри повернути чи обміняти товар.
- Вам буде необхідно надіслати товар нам кур'єрською службою доставки реквізити нижче.
- Після надсилання товару нам, вам необхідно повідомити нам номер ТТН.

Хто оплачує за пересилання Повернення / Обміну товару?
- Доставка товару при Поверненні, Обміні, Бої здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

Коли мені повернуть гроші за повернутий товар?
- Повернення коштів протягом 7 днів з дня отримання товару на наш склад.
Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на реквізити або способом, яким ви оплачували.

Коли мені надішлють товар на обмін?
- Після отримання товару, який вам не підійшов на наш склад,
Доставка протягом 1-3 днів з дня отримання товару на наш склад.